28 februari 2007

Lunch på Robert´s Coffee


Idag hade jag och mamma bestämt med Agnes och Jennie att vi skulle gå ut på promenad på förmiddagen och sen åka till Väla på eftermiddagen. När vi tittade ut enom fönstret i morse bestämde vi oss snabbt för att strunta i promenaden och åka direkt till Väla. Vi packade in oss alla fyra i en bil, det var lite trångt med vagnarna, men det gick bra. Vi somnade en stund, ja bara Agnes och jag så klart, och sen var det dags att äta.
Mamma handlade lite böcker till mig. En fin med en massa djur och en som handlar om en pojke som heter Max. En om en flicka som heter Ellen var det också förresten, men det var inte om mamma!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej lilla Astrid!
Nu är faster Sofia i Nyköping och laddar för andra chansen i Melodifestivalen som går av stapeln på lördag. Jag hoppas att du håller tummarna för Sonja och att alla dina kompisar tittar och hejar på oss!!!!!!
Hälsa mamma och pappa så gott. Hoppas att jag snart kan komma och hälsa på er:-)
Kram Sofia