28 juli 2007

Semesterbilder

Jag har varit med mamma och pappa i Fagersta och hälsat på hos Lukas och hans mamma och pappa. Vi har haft det jättebra. Det bästa som har hänt är nog att jag har lärt mig att gå alldeles själv. Jag har sprungit fram och tillbaka, både inomhus och på den stora gräsmattan utanför stugan.

Middag i Engelsberg. De stora åt gös, jag höll mig till bröd.


Hunden Max är en skojig typ. Undrar om jag ska våga ta hans pinne?




Trappan var den roligaste leksaken i Djupnäs. En gång ramlade jag hela vägen ner. Då var jag ledsen en stund, men det gick snabbt över när jag fick min napp.


Pappa och Henke var ute och fiskade en kväll när jag hade somnat. Här tittar på på när de rensar gösen, som visade sig vara en abborre... Det talade Linas pappa Tommy om för dem. Han är en van fiskare!


Nu när jag är stor tjej måste jag ju ha baddräkt när jag badar! Visst är den fin?


Här får lille Lukas en puss av sin mamma Lina.



Här busar jag en stund innan det är dags att sova. Att springa fram och tilbaka blir man trött av.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för alla semesterbilderna. Kul att se. Jag tycker Du växer för var dag som går. Även lille Lukas har växt ganska bra. Ska bli kul att få träffa Dig hos Berit i morgon. Kram från mormor.

Unknown sa...

Jag tror minsann att du är världens sötaste Astrid! Särskilt i din fina baddräkt. Hoppas ni haft det bra på semestern, det tror jag att ni har, för pappa har skvallrat lite!
Kram kram från Faster.

farmor sa...

Hejsan lilla Astrid!
Så kul att du har lärt dig gå. Nu börjar en ny tid för mamma och pappa när dom ska hinna med dig då du snabbt springer iväg. Ni verkar ha haft en skön semester. Du ser så fin ut i din nya baddräkt.
Puss och kram från farmor.