05 februari 2008

Bilder från helgen





I lördags var jag hos morfar och Biggan hela kvällen. Pappa var i Stockholm och mamma var bjuden på fest så hon dumpade av mig i morfars nya lägenhet. Vi hade hur kul som helst hela kvällen. Jag fick pannkakor till middag, det är ju alltid ett säkert kort! Vi lekte med mostrarnas gamla leksaker och jag fick plaska i duschen. Jag somnade så snällt jag bara kunde, men vaknade lagom till att mamma kom hem vid halv tolv-tiden och var sen vaken till halv fyra...
Då var mamma inte så glad på mig!

1 kommentar:

Ida och Vera Olofsson sa...

Hörredu Asssi!
Jag håller faktiskt med din mamma när hon inte är så glad på dig. Mellan klockan halv tolv och halv fyra SKA söta prinsessor som du sova. Det finns inga alternativ helt enkelt.
Vilken underbar pajmas du fått! Har man en så fin "jamas" måste man sova gott. Det hade jag gjort.
Kram Johanna