13 mars 2008

Tillbaka i cyberspace!

Jaghar gått hela veckan på Lilla Gul, mitt nya dagis. Jag trivs jättebra och har fått många nya kompisar. Vi är ute och leker i hagen varje dag, där det finns både sandlåda, trehjulingar och rutchbanor.

Jag har varit hos frisören och klippt mig. Jag blev avis på min kompis Ida som blivit så fin i håret. Det var skojigt att klippa sig, jag fick äta russin hela tiden för att jag skulle sitta stilla. Jag fick ett blått täcke med hundar på mig och fick sitta i mammas knä i en stol som kunde snurra runt. Kan det bli bättre?!?!?!

Före

Efter

I lördags var vi hemma hos mammas kompis Peter och hans tjej Aili och hälsade på. Ulrika och Carl var också där. Vi åt god mat och tittade på Melodifestivalen. Jag charmade så klart alla med mitt leende och mina kramar. Peter var nog fovoriten den kvällen. Föruom E-type då, honom dansade jag till och snurrade runt, runt, runt.

Hejdå Peter!


På söndagen hjälpte jag till att städa i trädgården. Pappa och jag jobbade och slet hela förmiddagen med den stora grushögen som skulle flyttas. Jag hade en egen spade, men fick låna pappas rullebör. När vi hade tömt den fick jag åka i den! Det var skojigt!


När jag tröttnade på grovarbetet gick jag över till fönsterputsning med mamma. Fönstren var lite väl högt upp så jag putsade soptunnan och väggarna istället.

Inga kommentarer: