04 maj 2008

Hos Sofia och Robban i Aspudden

Att det ska vara så besvärligt att klä på sig. Benet ska ut genom det här hålet...
Om jag sätter mig på pallen kanske det går bättre. Den gick även bra att sitta på när det inte fanns någon matstol till mig!

Nu är vi i Aspuddsparken och tittar på djuren. Hästar, kaniner, får och getter hade de där.

Det var tråkigt att åka vagn idag. Först fick mamma bära mig, sen faster Sofia, sen åkte jag på pappas axlar och när han blev trött tog Robban över. Tur att det inte var så långt vi skulle gå.

Vi gick till Vinterviken och där åt vi lunch. Medan vi väntade på att maten skulle bli klar hittade vi två hängmattor som vi provade. Mamma och jag tog det lite lugnt...

... medan pappa och jag busade som vanligt.
Nu är vi hemma i Viken igen och det var skönt att få sitta i min egen stol och äta middag ikväll.

Inga kommentarer: