17 juli 2008

Utflyktsdags!

Idag har jag varit på utflykt med Challe och Wille och deras familjer. Vi var på Fredriksdal och lekte och tittade på alla djuren.

Lilla jag i rosenträdgården.


Wille har hittat en pinne. Han var lite pinntokig upptäckte jag idag.


Hela gänget kollar på de stora grisarna-


Söta lilla Challe!


Och söta lilla Wille. Det är mina killar det!

Challes lillasyster Alicia är rätt lik sin bror!



Marie och lilla Maja. Henne pratar jag om hela dagarna! Maja alltså.


Puss puss!


Jag fic hjälpa till att byta blöja på Alicia när hon hade bajsat. Det var nästan som att byta på min docka!


Pappa är en stark häst som orkar ha både mig och Wille på rycken. erik fick hjälpa till att hålla balansen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket underbart kort puss puss kortet var!
Kramar från Prillan