22 augusti 2008

Playdate i Gantofta

Idag har mamma varit ledig hela dagen och varit hemma med mig. Vi tillbringade förmiddagen i Bamses Läsrum på biblioteket i Viken. Där gillar jag att vara. Mamma frågade mig vad jag ville göra när vi skulle gå ut och då sa jag bestämt " låna bötter", vilket innebär vara på bibblan.

Efter lunch åkte vi iväg med bilen till Gantofta. Där skulle vi hälsa på Hugo och hans lillasyster Hilda, som bara är tre veckor gammal. Challe och Alicia bor ju också i Gantofta så de kom också dit och lekte en stund.
Hugo gillar att pussla precis som jag.


"Millanmål". Jag åt Yoggi och mamma åt rabarberpaj. Den var alldeles för sur tyckte jag.


Alicia har lärt sig krypa.


Hugo hade massor med olika bilar.


Lilla Hilda, 21 dagar, tillsammans med mamma Jenny.

Inga kommentarer: