08 september 2008

Ensam hemma med pappa hela helgen

Mamma åkte iväg på möte i fredags kväll och kom inte hem igen förrän på söndagen. Det var det längsta möte jag har varit med om. Pappa och jag fick alltså klara oss själva hela helgen. På lördag förmiddag var vi på loppis där mormor brukar spela boule. Pappa köpte några nya pussel till mig. Eftermiddagen hade pappa visst nåt möte han med så han lämnade mig hos morfar och Mittan en stund. Sen kom han tillbaka och så fick vi äta middag där. När mamma ringde var det första jag berättade att vi hade ätit glass. På söndagen tog vi det lugnt. En liten runda till lekplatsen på förmiddagen och sen, rätt som det var, kom mamma hem igen.


Pappa glömmer bort att ha med kameran, men han tog lite kort när vi gjorde en massa pippi på mig.

Kom igen, en till kan du väl få plats med?

1 kommentar:

Ola sa...

Imponerade Henke!
Kan inte du ha en kurs med Ola hur man får till snygga Pippitofsar.

/Olofssons