22 november 2008

Humöret går upp och ner!

Idag har det hänt mycket. På förmiddagen var jag ute och åkte pulka. Det har nämligen snöat så det är alldeles vitt ute. Mamma och pappa turades om att dra mig. Pappa körde så fort att pulkan välte och jag ramlade med ansiktet jakt ner i snön. Det var inte roligt alls, kallt, blött och hårt.

När jag hade ätit och sovit åkte vi tillsammans med mormor till Sofiero för att få lite julstämning. Då var snön inte allt kul längre. Jag gnällde mig igenom nästen hela Sofiero. Enda gången jag var glad var när jag fick åka häst och vagn med pappa. Tillslut gav dom äntligen upp och vi gick tillbaka till bilen.

Vi åkte till morfar och Mittan för att äta middag. Rebecca var också där. Där blev jag mitt vanliga solstråle-jag och hade hur kul som helst. Jag hittade Mittans guldskor och dom skulle ju provas!

Inga kommentarer: