01 september 2009

Bamsegympa

Igår var det premiärdags för Bamsegympan i Vikenskolans gymnastiksal. Massor med små söta 3-5 åringar som sprang runt i den stora salen. Astrid var den enda av tjejerna som inte hade en rosa eller lila prinsessdräkt... Undrar hur många gånger det tar innan hon säger att hon också vill ha en!

Samling med handuppräckning.


Långmattan rullades fram. Alla på led!


Dags för kullerbyttor. Det får vi nog öva lite på. För ett år sedan gick det hur bra som helst, men nu var det lite si så där.

6 kommentarer:

Ida och Vera Olofsson sa...

Säger bara HM nästa för mamma och inskaffa en rosa Kitty-klänning till dig Assi.
Vi får väl se nästa onsdag vad Ida säger.
Kram på er

Storasyster och lillebror sa...

Ja, det är kanske så illa...
Vi hörs snart. Kram!

Anonym sa...

Hej Ellen,

Brukar också kolla på din blogg, men är sämre på att skriva kommentarer.
Det ser ut att gå bra för er 4-manna familj. Kul att följa er.
Jo jag är stor nu, beräknat till på lördag den 5 september, men jag gick ju en vecka över tiden med Inez så jag förväntar mig det samma med denna lite krabat. Enda datumet man kanske vill undvika är 11 september....
hälsar
cecilia

Anonym sa...

Hej,

Jo visst går det fort. barnen bara växer. Det antar jag att man ser än mer när man får nr2.
Jo jag är tjock...det är ju beräknat till imorgon lördag, men jag antar att det dröjer en vecka till som med Inez. Så jag är mer inställd på den 11 september...vilket nu är ett superdatum....hrm

hälsar
cecilia

Anonym sa...

Linnéa har också provat på Bamse-gympa i Klippan. Osäkert dock om fortsättning då det var kl. 17-18... Sämsta tiden...

Kram på er!
/Madeléne

Storasyster och lillebror sa...

Vi har 16.30-17.15 och det känns som en bra tid. Lagom att sticka hem och äta direkt efter. Vi har ju ingen sträcka att tala om, 5 min promenad.