16 augusti 2007

Premiär för köttfärspaj


Det var riktigt smaskens!
Jag behövde verkligen fylla på min energi för jag har gjort av med massor idag. På förmiddagen var mamma och jag inne på mormors jobb och hälsade på och jag lekte med de stora barnen och fick sen äta middag med dom. I bilen hem somnade jag bums och när jag vaknade var morfar och hälsade på. Vi gick till lekplatsen, bara han och jag, och hade det jättemysigt. När kom hem väntade vi på att pappa skulle komma hem från jobbet och sen fikade vi. Jag fick smaka Kullamust. Det var gott och när den tog slut ville jag ha mer, men det fick jag inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mums med köttfärspaj! Din mamma kan även göra en väldigt smaskig kycklingpaj, så du vet...
/Prillan

Ulrika sa...

Hej du!!
Vad du e duktig som äter vuxen mat! Snart hjälper du kanske mamma att laga maten med, så duktig som du var i ditt nya kök!!
Nu ska jag ut på resande fot ett par veckor, så jag kan inte kolla vad du har för dig på dagarna,men när jag kommer hem igen är det dax att komma och hälsa på dig, sist jag träffade dig kunde du inte gå, men det har jag förstått att du gör alldelles utmärkt nu!!
Hälsa mamma och pappa.Kram Ulrika