02 augusti 2007

Utflykt till Domsten

Idag skulle mamma och jag äntligen åka ut till "moster" Malin med den tjocka magen på Kulla. Jag slängde i mig lunchen och sen packade vi in oss i bilen. Väl framme hittade vi inte riktigt till Malins stuga så vi fick fråga hennes mamma, för hennes stuga hittade vi till. Då visade sig att Malin, en kvart innan vi kom, hade fått åka in till sjukhuset och förhoppningsvis skulle hon bli av med sin tjocka mage. Hoppas att det kommer en liten kompis till mig snart.

Vi var ju inställda på en utflykt så vi åkte till hamnen i Domsten och lekte på lekplatsen. Rätt som det var kom mormor gående. Hon åkte rutchbana med mig och sen fikade vi. Jag fick sitta på en sten och äta bulle. Mums.


Som vanligt somnade jag i bilen på vägen hem och sov sen vidare i vagnen. Visst ser det skönt ut?!?!?

Inga kommentarer: