24 november 2007

En månad kvar till Julafton

och jag har redan fått mina första julklappar. Farfar och Lisa kommer jag inte att träffa på den riktiga julen så vi fick ha julafton en månad för tidigt. Jag fick många fina paket. En boll som det snöade i, en Teletubbies film, en Muminfilm, ett bowlingspel och två fina böcker.






Innan vi hade paket utdelning hade vi hunnit med en hel del under dagen. Fastän jag sov länge, ända till kvart i nio, så kunde vi gå til lekplatsen en stund innan lunchen. När jag hade sovit och issat på pottan så åkte vi iväg med bilen hem till Onkel Pelle. Där var det kalas. Mammas kusin Kicki har fyllt år och hon måste så klart firas.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt Astrid är i sin molntröja!!!! Lukas kan snart börja ha sin oxå!!

Anonym sa...

Hej Astrid och grattis på namnsdagen. Det var jätteroligt att träffa dig och se hur stor och duktig du blivit.

Anonym sa...

Hej Astrid!
Jag är kollega med din mormor, men just nu är jag mamma ledig. Det var kul att läsa om dina äventyr. Du är en väldigt söt tjej som har blivit så stor och duktig. Din mormor har alltid något rolit att berätta om dig när jag träffar henne.
Ha det så gott och hälsa din mamma & pappa.
Mvh Lina & Felicia