27 november 2007

Ett-års jubileum!

Idag fyller min Blogg ett år! Jag fick ju den i namnsdagspresent förra året om ni minns.


Idag är det alltså min namnsdag igen. Jag har fått tre kort med posten, ett från farmor, ett från lilla Ida och ett från Mormoster Kerstin. Jag fick ett paket av mamma och pappa med blankt fint papper. I paketet var det en randig pyjamas. Pappa får ta kort på mig i den imorgon bitti när jag vaknar.


Jag har även fått en ny mössa idag. Den fick mamma av sin kollega Agneta. Hennes flicka Elin har haft den och hon trodde att jag skulle vara söt i den, och det stämde ju!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt mössa! Och GRATTIS på namnsdagen! Kram från Johanna

Anonym sa...

Du fick minsann present av mormor också, men pappa är ju så dålig på att fotografera. En bok om spyflugan Astrid och en plockelåda, som Du var jätteduktig på. Sen fikade vi hos mormor,med gröt och vetebröd. Mor mor får nog lära sig att fota och skicka till mamma. Kram och tack för idag.

Unknown sa...

Ja hej Skruttis, du har ju namnsdag idag! Grattis!
Önskar faster