19 april 2008

Många små söta djur

Idag är det lördag och pappa har varit iväg på basket i Ängelholm hela dagen. Jag har roat mig med mamma och mormor. Vi åkte iväg med mormors bil på förmiddagen och hamnade på Folkets Hus i Landskrona. Det var Smådjursutställning där och kocken Annette på mormors jobb var där med alla sina marsvin. Fem stycken hade hon. Det var inte så jätteskojigt där tyckte jag så där inne var jag inte så glad men när vi gick därifrån var jag på ett strålande humör och sjöng Bä bä vita lamm hela vägen till bilen. Efter en stund i bilen fick jag se tre små vita lamm på Karlslunds djurpark. Vi lekte en stund på lekplasten och åkte sen och åt middag. I bilen hem somnade jag gott och sov i nästan tre timmar. Tur var det för på kvällen var vi hemma hos Lukas och hans mamma och pappa och grillade. Jag var vaken nästan en timme längre än jag brukar, men det gick så bra så.







Inga kommentarer: