07 april 2008

Pappa fyller år, hurra hurra hurra hurra

När jag vaknade i dag blev det jätte konstigt. Mamma gick raka vägen ner och började fixa med smörgåsar, fast än jag just ätit min välling?? Sedan tog hon fram en fin bricka och ställde en flagga och ljus på den. Sedan skulle vi helt plötsligt gå upp för trappan igen, jätte konstigt.


och som om inte det var allt, helt plötsligt börjar hon sjunga och då vaknade pappa. Han blev inte arg, han var jätte glad att bli väckt strax före 7 på söndagsmorgonen. jag fick krypa upp hos pappa och värma mig under hans täcke, det är så mysigt. Då gick mamma och hämtade packet som jag fick öppna.
Det var en sodastreamer, vad nu det är för något. Inget man kunde leka med i alla fall...
Nu har pappa blivit 32 år gammal, men jag tycker han bara ser ut som 26...

Inga kommentarer: