08 oktober 2008

Eftermiddag på Krapperup

Idag hämtade mamma mig på Lilla Gul. Först ville jag inte riktigt följa med henne, men när hon talade om vad vi skulle göra var det lättare. Vi körde hem och hämtade pappa, som just kom från sitt jobb, och sen körde vi allihopa till Krapperup för att mata ankorna. Ja, vi gjorde ju lite annat där också.

Här står mamma och jag på den lilla bron och ger ankorna bröd.

Pappa visade att det fanns stora fiskar i vattnet också.

De gillade också bröd.

Här har jag gått vilse i den stora rhodondendronbusken.

En mössa kan man ha till mer saker än att ha på huvudet. Har går jag och handlar lite.

Stenar och "blöd" handlade jag. (Blöd= en kombination av löv och blad om ni inte kopplade...)

Såhär ska dom ligga. Ett "blöd" med en sten ovanpå. Plåster talade jag om för pappa att det var.

Inga kommentarer: