13 december 2008

Luciafirande, både på Lilla Gul och hemma.

Igår var det fredag och då brukar jag ju inte vara på Lilla gul, men igår fick jag åka dit en stund i alla fall. Jag fick ha min pepparkaksklänning på mig och mamma och pappa följde med båda två. vi skulle ju sjunga alla sånger vi har tränat in. Sockerbagaren, pepparkaksgubbarna, Blinka lilla stjärna och en massa andra.

Innan vi skulle börja var jag lite nervös...

... han bakar några med socker på...
Jag, Theodor och Bea sjunger för glatta livet



När vi var klara var jag mitt glada jag igen.
På eftermiddagen kom mormor och hälsade på och vi bakade pepparkakor.


Jag tyckte det var roligast att äta socker, fast mamma sa att det var mjöl.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alla dessa underbara bilder!!!Klart det är socker...

Anonym sa...

Från Linnéa och Alice förstås.