31 januari 2009

Huset fullt...

... är inte riktigt min grej.

Jag har flera gånger pratat om att Bea och Hugo ska komma till mitt hus och leka, men när de kom idag, tillsammans med Store-Max och sina föräldrar, var jag en riktig liten fegis. Jag höll mig i mitt hörn för mig själv och när det blev riktigt illa gick jag och lade mig i min säng. Det var i och för sig ganska mysigt när Max satt på sängkanten och pratade med mig. Max var favoriten, dig han gick, gick jag.

Vi fikade på fruktsallad och glass.


När de hade gått hem och det var dags för mig att ta på pyjamas lekte vi samling. Precis som på Lilla Gul fick alla barnen, dvs mamma, pappa och alla djuren, säga godmorgon till fröken, dvs mig, och sen sjöng vi om Teddy och åt frukt.

2 kommentarer:

Julia sa...

Vilken fin blogg om lilla Astrid! Vad roligt att du skrev en kommentar på min sida så jag kunde hitta din!
Javisst heter min ena flicka Astrid. I andranamn..
Astrid Elsa. Fortsatt trevlig helg! Kram Julia

Anonym sa...

Noah är fullkomligt tokig i människor och andra barn, ju fler desto bättre. Tror han kommer att tycka det blir skoj att börja på dagis sen.