26 april 2009

Min kompis Ida

Idag har jag varit med både mamma och pappa hos Ida i Påarp. Det var längesedan vi hade tid att göra något tillsammans alla tre så det var skojigt!

Idas mamma Johanna har fyllt år så vi hade med oss en fin blomma till henne. Visst har mamma en tjock mage förresten? Idas mammas mage var ännu tjockare. Nästa gång vi träffas tror jag att Ida har fått en lillebror ( eller lillasyster)

Ida hade fått en stor cykel och hon var jätteduktig på att cykla. Lite mindre bra var hon på att bromsa.


Vi fikade, såklart, på glass och bokstavskex.



Ida visade mig att man kunde hänga på trappräcket och gunga fram och tillbaka.



"Ida, kan du hjälpa mig med skon?"

Jag fick låna Idas cykel, men hon blev ledsen när jag gjorde det...


1 kommentar:

Ida och Vera Olofsson sa...

Det här med att dela med sig och låna av varann, det kommer att ta tid och läsa sig.
Tusen tack för blomman och besöket, KUL!