12 april 2009

Påskdagen

Dagen började med lite spexande här hemma. Jag gjorde om mitt natttlinne till en kjol och poserade glatt framför kameran.


Efter lunch åkte mamma och jag ut till Farhult. Stackars pappa bara lagar och lagar...
Här busar Johanna och Tobias på gungbrädan nere vid stranden.


Jag tog med mig Po, som jag fick i ett påskägg av mormor, och gick och gungade en stund.


Lilla Anna, som blivit jätteduktig på att gå, undersökte de andra leksakerna med Rebecca.



Här gungar jag och Johanna på ena sidan av gungbrädan och mamma med lillebror i magen på den andra. Det blev nästan jämnvikt...


Rebecca förstod inte att man måste vänta till sommaren med att bada.


Lilla Anna gillade att gräva i sanden med sina händer. Jag tröttnade rätt snabbt på det.



Jag försökte skriva "A som i Astrid" tillsammans med Tobias. "A som i Anna" hette det visst också.
Syns det att vi är släkt? Vi gillade majskolvarna bäst vid middagen båda två.



Världens sötaste lilla kusin!

Inga kommentarer: