21 maj 2009

En heldag ute i det fria!

Jag överraskade mamma och pappa med att sova ända till kl 8.10. Då kom mamma in och tittade på mig och sa att jag fick komma in i deras säng. Jag som tyckte att jag hade det bra i min egen säng...
Efter välling och lite annan frukost åkte vi iväg till Kulla för att träffa Anton och hans mamma och pappa. Vi lekte på lekplatsen och jag kan med att både kissa och bajsa i buskarna, det finns nämligen ingen toalett i Antons lilla hus. Vi grillade korv till lunch och jag kl'mde i mig två hela korvbröd och en halv korv... Inte riktigt vad mamma hade tänkt sig.



När vi hade ätit körde vi hem och lastade om bilen och körde ut till Farhult för att träffa morfar, Mittan, Rebecca, Johanna och lilla Anna. Jag somnade i bilen och sov i vagnen en stund innan det var full fart igen. Vi gick ner på stranden och jag fick vara barfota och gå i det kalla vattnet.



Jag hade tagit med mig min bil till lilla Anna, men hon var mer intresserad av min sparkcykel, fast hon är för liten för den.

Inga kommentarer: