01 juli 2009

Idag fyller jag tre år!

Jag väcktes av mamma och pappa som kom sjungande in i mitt rum.

Det var många paket som väntade på att bli öppnade av mig. Det första innehöll en baddräkt.

Nummer två var en blå fotboll!


Efter frukost gick vi ner till stranden och badade med mormor, lilla Anna, johanna och Tobias. Jag fick äta så mycket melon jag ville, bara för att det var min födelsedag!
Snulle och Owe, mina grannar mittemot, gratulerade mig med ett smultronstrå. Mums.
Sen var det dags för mer paketöppning. Ett blått hopprep, precis vad jag hade önskat mig.
Tack lilla Anna!


Jag fick även en egen plåstergunga. Jippie! Den sitter lite högt upp men det fixar nog pappa till på nåt sätt.


När morfar, Mittan, Rebecca och Filippa kommit var det äntligen dags för tårta. Jag hade bestämt att det skulle vara blått lördagsgodis och blåa bokstäver på den. Hallonen valde mamma.


Av morfar och Mittan fick jag en riktig cykel. Till att börja med ska den bor ute hos dom i Farhult, men när sommaren är slut får den flytta hem till mig.


Det gäller att hålla tungan rätt i mun, för det är minsann inte lätt att trampa och styra på samma gång...


Stort tack till alla som gratulerat mig idag på min födelsedag!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis tjejen, cykla lugnt! kram Anton m fam