11 juli 2009

Nu har jag fått en lillebror!!

Det är mycket som händer i mitt liv just nu, nästan för mycket för att jag ska hinna med.

Först har jag fyllt 3 år och firat detta med kallas nästan varje dag i en hel vecka. Tillslut blev jag så van att få paket att jag blev lite besviken en morgon när det inte fanns något till mig alls...

Sedan har pappa och mamma packat ner nästan alla våra saker och kört iväg dom till ett annat hus, där finns en klättervägg!! Fram och tillbaka har pappa åkt med lådor och möbler.
Sen så åkte mamma och pappa helt plötsligt bara iväg och jag fick vara kvar hemma med mormor. Det var visst dags för lillebror att titta fram under mammas tröja.
Det tog många timmar och jag ville inte somna som vanligt. Jag skrek på mormor och tillslut fick jag som jag ville och somnade i pappas säng med mormor bredvid.
Mitt i natten kom pappa hem, han fick visst inte plats på sjukhuset hos mamma utan fick åka hem. Då lyfte han över mig till min säng och när jag såg att det var pappa var det ingen idé att gnälla, det brukar bara funka med mormor eller farmor...
Nästa morgon visade pappa bilder på min lillebror, han är så jätteliten!!
Snabbt klädde vi på oss kläderna och så kom farfar och Lisa för att hjälpa till. Vi fikade lite frukost innan vi åkte iväg till sjukhuset för att träffa mamma och lillebror.
Ohhhh vad söt han va, jag fick klappa honom på kinden!!

Sen hade jag burit på ett paket hela vägen från bilen men när jag skulle lämna över det till lillebror sa min mamma att det inte alls var till lillebror, DET VAR TILL MIG.


Här får lillebror sitta hos pappa som verkade väldigt stolt. Alla fick bära lillebror utom jag, men å andra sidan fick jag klappa lite på honom hos alla och så hade pappa köpt med sig vindruvor som var jättegoda...
Jag ska hälsa från mamma och pappa och säga att namn är under utveckling och att det kommer mer bilder och text senare, de skyller på att det är lite mycket just nu att göra.

Inga kommentarer: