10 juni 2007

Jag har fått en egen pool!



Mamma tyckte så synd om mig i denna värmen att hon åkte och köpte en fin pool till mig. Första gången vi skulle bada i den var det jättekallt så det blev inget långvarigt, men när vattnet har fått stå och värma upp sig är det hur skönt som helt att vara i. Extra kul är det när jag får krypa i och ur själv. Ibland händer det att jag står på näsan, men det är bara att hosta lite så försvinner vattnet bort.

Som vanligt bråkar mamma med mig och lägger saker på mitt huvud!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill åxå ha en pool, lyllos dig!!!!!!
Pernilla

Anonym sa...

Åhhh vad härligt med en pool!!! Ser ut som om du e lika badtokig som din mamma, Härligt att se!! När du blir lite större får du även prova att bada i havet det är ännu härligare!!
Stor kram på dig i värmen!!
från Ulrika i Lund

Anonym sa...

ja en pool vore inte dumt. "grynet" o jag kanske får låna den nån dag i sommar...?? kram Malin

Anonym sa...

Hej!

Se jag kom faktiskt ihåg er blogg helt själv...skall bara repeteras så där tre fyra gånger....
Trevligt att träffas igen. Vi får väl se om vi kan göra det oftare

kramar
cilia och inez

Anonym sa...

Hej Ellen!
Va söt hon är er lilla!! Ja tänk va världen är liten! Vi får absolut ta en fika snart allihop! Jag och Cecilia bor i stort sett på Espresso House. ;-) KRAMAR från Tossi