28 juni 2007

Torsdagens rapport

Idag har mamma och jag varit i Mölle en sväng och hämtat ett keramikkrus till Björn och Annika. Mamma trodde att jag skulle somna på vägen hem, mn det gjorde jag inte så det blev bara en kvarts sömn på förmiddagen. Efter lunch gick vi ut en runda med Agnes och Jennie och då trodde mamma att jag skulle somna, men icke sa Nicke. Jag ville ju snacka med Agnes och hålla henne i handen så mamma och Jennie fick hålla tungan rätt i munnen när våra vagnar skulle vara så nära varandra. När vi skiljdes åt slocknade jag med en gång. När jag vaknade var mormor här och lekte med mig. Efter en stund kom farmor också. Mamma hade varit och hämtat henne vid tåget. Hon ska stanna här nu några dagar eftersom det snart är min födelsedag och vi ska ha stort kalas.

Här har mormor och jag precis hälsat på Nilsson, grannarnas kissekatt. Han kom fram och gosade med oss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Jaa, det måste ha varit nåt i luften idag! :-) Du får gärna länka till Lillos sida, jag skriver in Astrids! Vi får absolut ta en fika snart igen. KRAM!

Anonym sa...

Hej!

Inez sov också väldigt korta lurar igår. SÅ det måste bestämt varit något med luften.
Helt ok att länka!

kramar
cilia o inez