28 juni 2008

2-årskalas i Farhult

Idag har vi haft kalas ute i Farhult. Massor med folk var där och det var bara för min skull. Jag har fått massor med fina paket och skickar här ett stort TACK till alla som firade min dag.

Två ljus på varje tårta var det. Mamma fick hjälpa till att blåsa ut dem.


Hallå, du glömde lägga upp tårta!


Challe och Wille var vilda och tokiga som vanligt.


Paketen tog aldrig slut!


Frågan är om inte Bamsepusslet var favoriten, i alla fall vid första anblicken.

Morfar gungar mig...


... och jag gungar morfar!


Pappa skruvar ihop min nya springcykel.


Det var lite svårt att få kläm på den, men det går nog så småningom.


Kusin Anna gillade att gunga!

1 kommentar:

Ida och Vera Olofsson sa...

Kolla in mina bilder från kalaset också! Mest bilder på mig såklart men det får du ta med pappa och mamma...