25 juni 2008

Avslutning på Lilla Gul

Nu har jag gått nästan en hel termin på Lilla Gul och idag har vi haft avslutning. Jag var den enda som hade hela släkten med mig. Mamma, pappa, mormor, farfar och Lisa var där, alla för att titta och lyssna på mig när vi sjöng.

Att cykla är kul!


Här sjunger vi Pippi-sången och visar apan på axeln.


Nu fick mamma och pappa en förklaring till alla rörelser jag håller på med dagarna i ändå.


Lite picknick i det gröna är ju aldrig fel. Först lite köttbullar och sen en massa melon.


Såpbubblorna plockades fram!

Här sitter jag och sjunger lite för mig själv!


Hmmm, vad är detta för nåt? Ett pyttelitet äpple!

1 kommentar:

Ida och Vera Olofsson sa...

Lilla pyret vad du blivit stor. Även om jag inte hörde det så sjöng ni jättefint, det såg jag. Kul med avslutning.
Jag ser också fram emot lördag. Vi hoppas på fint väder så vi kan busa ute.
Kram Ida