24 januari 2007

Bättre och bättre dag för dag

Idag var vi ute och gick i snön igen och mamma var mycket bättre på att köra. Det slängde inte alls lika mycket hit och dit som det gjorde igår. Idag fick vi sällskap av Agnes och Jennie, trevligt. Mamma och Jennie tjattrar hela tiden, men jag och Agnes sover gott ändå.

På eftermiddagen var mamma och jag hos Ida och hennes mamma Johanna och hälsade på. Ida är ganska liten, snart fyra månader, så jag känner ett visst ansvar för att lära henne lite om livet. Mitt nästa projekt är att lära henne att sitta lika bra som jag gör. Får se när vi ses nästa gång om jag lyckas.

1 kommentar:

Ida och Vera Olofsson sa...

Hej! Tack för besöket igår och ursäkta om jag somnade. Väla tar på krafterna.
Hoppas att din mamma lyckas med muffinsarna.
Vi hörs! Kram Ida