14 januari 2007

Det är jobbigt att städa!

Idag har mamma och pappa försökt fixa lite i det som så småningom ska bli mitt lekrum. Jag försökte hjälpa til lite grann och berätta hur jag vill ha det, men de lyssnade inte på mig och som vanligt när jag inte kan göra något så somnade jag istället. Det var en bra madrass att sova på för jag sov i nästan en och en halv timme. Det brukar jag ju inte göra på eftermiddagen, om jag inte ligger i vagnen och är ute och promenerar.

Igår var vi på IKEA och köpte en bäddsoffa så att det kan komma hit människor och sova över. Vi köpte även några stora kuddar som vi ska göra en myshörna av i mitt lekrum. Mamma har sett en matta på ILVA nere i Malmö som hon vill köpa så vi får väl ta en tur dit nån dag. Mormor var med på IKEA så hon körde mig i en vagn och mamma och pappa körde en vagn och stoppade ner allt vi skulle handla i sin vagn.

Inga kommentarer: