17 januari 2007

Tittar på TV

Det sägs att man inte ska titta på TV när man är så liten som jag är, men en liten stund då och då kan väl inte skada. Det är ju så roligt med de där figurerna som är alldeles gula. Jag brukar ju inte titta så länge eftersom jag har ganska mycket annat att titta på runt om kring mig.

Idag har jag varit med mamma på hennes jobb och hälsat på. Där var många tanter och farbröder, men bara en jag kände igen och det var Agneta, Elins mamma. Jag fick låna en jättefin röd overall som Elin har haft. Min bruna börjar bli lite i minsta laget nu.

Madde var inte där eftersom Linnea var hemma och var sjuk. Stackars henne. Hoppas hon blir frisk snart så att de kan komma och hälsa på oss här hemma.

4 kommentarer:

Linda sa...

Vilka är de gula figurerna?

Storasyster och lillebror sa...

Simpsons såklart!!!

Anonym sa...

Astrid, följer mamma Ellen en massa bra serier på dagarna nu när ni är hemma, sådana som Melrose Place och Bevvan : ) ?

Storasyster och lillebror sa...

Melrose känner jag igen. Det brukar vi nog titta på när jag ska vila och ta det lugnt ett tag på eftermiddagen.