06 januari 2007

Idag är det inte alls kul.

Jag har fått feber och blivit förkyld. Det är väl i och för sig inte så konstigt när både mamma och pappa hostar och snorar här hemma. Hoppas att det går över snart för det är inte alls roligt. Jag gnäller rätt mycket och vill inte vara utan mamma någon längre stund. Just nu sitter jag i Baby Björnen hos mamma under tiden hon skriver. Pappa ligger och tittar på fotboll på vår stora nya TV som vi var och köpte för några dagar sedan. Den var så stor att vi fick köra med bilen öppen hela vägen hem från Malmö.

Igår var det desto roligare för då var Vilgot här och hälsade på med sin mamma Soffan. Han är en stor kille, mycket större än Challe och Wille. Han kan både springa och prata. Det var dock samma visa som vanligt, jag fick inte ha några leksaker utan han skulle ha det jag lekte med, precis som med Challe ochWille alltså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla Gumman, jag tycker jättesynd om dej att du har blivit förkyld. Det var kanske därför du var gvällig när jagskulle passa dej häromdagen. Du hade kanske lite förkylning i kroppen. Det kan vi väl säga åtminstone, så behöver inte mormor känna sig så misslyckad. Men mamma hade ju glömt den goda puren till gröten. Jag kommer ut till dej när du blir pigg igen så kan vi gå och gunga på lekplatsen. Kram från momo.

Linda sa...

KRYA PÅ DIG!