03 oktober 2007

Playdate

Idag har pappa och jag varit hemma hos Wille och träffat alla mina kompisar från simningen. Det är bara jag som fortfarande är hemma, de andra har börjat på dagis och får knappast träffa sina föräldrar alls...

Här är Challe och hans mamma Karin. Hon har en lite lillebror eller lillasyster till Challe i magen. Den ska komma ut efter jul nångång.

Här är Hugo i knät på sin mamma Jenny. Jag och Wille leker på golvet.


Här har Emmy just tagit tillbaka sina skor. Hon ville inte att jag skulle prova dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Oj en sockerchock! Kanske man ska ta det lite försiktigt med tårtan sen när Lillo fyller år då. ;-) Tröjan är köpt på Lilla helsingborg på bruksgatan och den är från Katvig. Den är verkligen jättesöt. Lite liten i storleken bara. Jag köpte st 80 till Lillo o hon är annars 74. Kram kram