21 oktober 2007

Utflykt till Mölle

Idag har det varit jättefint väder. På förmiddagen var mamma och jag på lekplatsen och lekte. Det var en liten flicka där som hette Lotta. Hon var snäll och visade mig en massa saker. När jag vaknade efter min middagslur så var faster Sofia här. En liten stund senare kom moster Johanna och mormor också. Fullt hus med andra ord.
Vi åkte på utflykt till Mölle och efter en promenad nere vid hamnen fikade vi på Mölle Krukmakeri. Det var längesedan jag var där och gjorde mina fotavtryck, men Lisa kom ihåg mig!

Såhär glad blev jag när jag fick smaka chokladkaka. Tack moster Johanna för att du såg mina bedjande ögon. Mamma dissade mig totalt!

1 kommentar:

Ida och Vera Olofsson sa...

Å vilka härliga bilder. När mamma ser Grand Hotel i Mölle blir hon alldeles lycklig. Där firade tydligen mamma och pappa deras bröllopsfest.
Kram Ida