07 oktober 2007

Utflykt med Olofssons

Idag har mamma, pappa och jag varit på utflykt med Ida och hennes föräldrar. Vi fikade, tittade på en massa djur och lekte på lekplatsen. Det var jätteskojigt. Hoppas att vi gör om det snart.
Här sitter vi och fikar. Ida och jag fick gröt och de andra fick kanelbullar. Jag fick inte ens smaka en liten bit...
Ida och jag hittade en trappa som vi kunde klättra i. Den var rätt bra att sitta i också.
Vi såg många fina fåglar. Mamma ville inte att jag skulle sticka in fingrarna till dom. Hon trodde att de skulle bita mig.
Den stora hästen fick jag inte heller krypa in till. Den hade mjuk päls.
Vi avslutade med att åka dubbelrutschbana!







2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken ur att mamma räddar dig från otäcka fårglar!
/Pernilla

Anonym sa...

fåglar skulle det stå