07 december 2007

Idag var jag i Malmö hos doktorn.

Idag fick jag inte sova hur länge jag ville, det var inget kul att måsta gå upp så där tidigt. Men när jag väl hade fått lite välling, lite nya kläder och sist men inte mnst en ny blöja, så kom mommo och hälsade på JIPPI!!


Pappa sprang runt och fixade en väldigt massa innan vi hoppade in i bilen och körde i väg. Jag såg att det regnade en hel del men sen orkade jag inte titta mer utan somnade.


När jag vaknade var vi i Malmö och i ett stort hus, sjukhuset. Där fick jag träffa en snäll tant som lekte med mig med en rolig nalle. Sedan ville hon titta under min arm och det var inge roligt. Hon använde någon konstig manik som lät roligt.



Sedan åkte vi till Center Syd och tittade i alla affärer. Jag spang runt över allt och alla som såg mig vinkade jag till. Men att springa runt så mycket är jobbigt så jag hittade en snygg kille och satte mig hos honom ett tag för att vila.

PS. Om man slår hårt på det röda så låter det jätte mycket, det måste ni testa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gj0rde du hos dr?
/Prillan

Storasyster och lillebror sa...

Jag har en konstig grej under min armhåla och mamma är så orolig att det ska vara något farligt. Doktorn sa att det inte var det så nu känner mamma sig lite lugnare. Doktorn var snäll, hon gav mig salva mot allt rött på min rygg också,fastän hon egentligen inte skulle det!