19 december 2007

Pepparkaksbak

Idag var mamma och jag på Väla på förmiddagen och handlade lite fler julklappar. Vi träffade pappa och farbror Claes och åt lunch med dem. De åt, jag tyckte inte att nudlar med kyckling var speciellt gott. Vindruvorna efteråt var desto bättre. Jag somnade när vi skulle gå till bilen, och sov i ca tio minuter och sen sov jag inte mer på hela dagen... Mamma förökte på alla sätt och vis, men jag ville helt enkelt inte.



För att kunna underhålla mig hela eftermiddagen fick mamma fundera och då kom hon på att vi kunde baka pepparkakor. Det var väl sådär kul, men degen var god!


Bananbilden kommer med för att jag tyckte att det var så kul att gömma den bakom skalet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser fram emot att bli bjuden på pepparkakorna. Kram momo

Storasyster och lillebror sa...

Tyvärr finns dom inte kvar. Do blev inget goda, så mamma kastade bort dom.