01 januari 2008

Ett nytt år, en ny upptäckt!

Mamma och pappa och jag har sovit borta i natt. Vi sov hos Wille och hans mamma och pappa. Det var visst nån speciell dag igår som skulle firas. Det smällde och det small hela dagen och extra mycket på kvällen. Jag blev lite sjuk så jag fick sova extra tidigt, men jag sov länge i morse i alla fall, ända till kvart över åtta.

När mamma skulle laga middag ikväll ville jag inte alls leka med pappa utan skulle bara hänga på henne hela tiden. Hon plockade fram en pall till mig och så fick jag stå och slabba med vattnet. Oj vad kul det var! Ser ni på min tröja hur blöt den har blivit!
Idag fyller jag förresten ett och ett halvt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då får man gratuleta så mycket!

Diska är kul, det tyckte jag med när jag var lika liten som du och det har hållt i sig. Jag hjälpte alltid min morfar att diska och både han och jag blev blöta!
/Prillan