20 januari 2008

Okej, jag är redo!


Väskan är packade och alla påsarna är fulla.

Inatt har jag sovit över hos mormor. Mamma och pappa skulle åka på fest och ville få lite sovmoron sådå dumpade de mig hos mormor.

Vi hade jätteskojigt. Jag fick plättar och sylt till kvällsmat, det vet mormor att jag tycker om. Jag ville inte riktigt somna vid den tiden som jag brukar utan höll igång ända till klockan 22. Då hade jag hunnit med att dicka, duscha och leka lejon under bordet. Vi tittade på Stjärnorna på slottet och det var en gubben som hette Jan som sjöng så fint och då dansade jag en svängom framför TV-n.

När jag hade vaknat, jag sov snällt hela natten, så diskade jag lite igen och bäddade till min nalle på golvet. Rätt som det var kom mamma och pappa igen. Vi åkte iväg med bilen, mormor också såklart, och hälsade på Emmelie och Jonathan hos deras mormor och morfar. Deras pappa Kristian gillade jag skarpt. Mormor tog nog lite kort på oss där så mamma ska försöka att lägga in dom här sen.

Inga kommentarer: