18 december 2006

Pappa är hemma!


Det verkar som han ska vara hemma länge nu. Han har redan varit hemma i tre dagar. Idag var han med mamma och mig på sångstunden och det har han aldrig varit innan. Han var jätteduktig och Britt-Marie berömde honom för att han kunde alla sångerna.


Innan vi åkte på sångstunden hade vi besök här hemma. Det var mammas jobbarkompis Agneta och hennes barn Elin som var här. Elin var jättesnäll och gav mig leksaker hela tiden. Hoppas att de kan komma hit och hälsa på fler gånger. Det är alltid roligt med besök. Så roligt att jag till och med glömmer bort att sova.


Jag har nog glömt att berätta för alla att jag har lärt mig att sitta jättebra nu. Ofta när jag sitter har jag fingret i munnen, som på bilden. Ja, egentligen har jag fingret i munnen nästan hela tiden. Om jag inte har nappen eller nåt annat gott där så klart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å vilken sött kort då!
Puss på er alla tre från Prillan

Anonym sa...

Håller med Prillan, du är verkligen söt.
Att pappa kommer att vara hemma lite längre tid får du nog vänja dig vid. Nu kommer nämligen en hektisk tid som kallas jul. Då far man runt och hälsar på varandra och jag misstänker att du blir medelpunkt. Det börjar i morgon!!!
Kram från momo.

Ida och Vera Olofsson sa...

Hej Astrid!
Jag öronmuffarna var super, jag hörde nästan ingenting och sen somnade jag som en stock trots väldigt högt ljud. 179 kr på Babyproffsen.
Vi ska vara hos min mormor och morfar i Ö-a hela julen. Det ska bli kul hoppas jag, sist vi sov över där så sov jag 10 timmar, så dit vill mamma igen. Jag vill gärna träffas igen, kanske mellandagarna för då är vi hemma.
God jul kompis
Kram Ida
Mamma Johanna hälsar

Storasyster och lillebror sa...

Vad kul att ni skriver till mig!
Vi ses på ditt kalas imorgon, momo.