01 december 2006

Simning och lunch på stan

Idag sov jag länge och sattes ner i bilstolen nästan innan jag hunnit vakna ordentligt. Jag misstänkte att det var något på gång och jag hade rätt. Det var dags för simning! Vi fick sjunga både "Nippertippan" och "Björnen sover" innan det var dags att hoppa i från kanten. Först höll mamma i mig och sen pappa. Det verkar som de har svårt för att bestämma sig ibland om vem som ska hålla mig ibland. Det var lika roligt som vanligt i vilket fall som helst!

Efter simningen fick jag ligga i vagnen och gå på promenad. Som vanligt somnade jag i vagnen och när jag vaknade hade jag fem kompisar runt om kring mig. Challe och Wille såklart och sen var Emmy, Hugo och Ellen där. Vi fick sitta med våra mammor och äta vid ett runt bord nere vid vattnet i ett stort hus. Det var skojigt att träffa så många kompisar. Emmy försökte ta min leksak. Förstår inte varför alla ska ta mina saker...

Inga kommentarer: